četvrtak, 2. kolovoza 2012.

Desert u čaši s marelicama

Ovaj sam desert napravila jer sam imala kući dosta marelica, finih, slatkih i zrelih. Odlučila sam napraviti nekakvu kombinaciju od već isprobanih "dijelova". Tako se desert sastoji od: jednostavnog biskvita koji je smrvljen i stavljen na dno čaše. Nakon njega ide mliječna krema koju sam koristila u receptu za Monte kolač. Nakon toga ide gusti umak od marelica. Na kraju samo malo ganache-a. On je po mom mišljenju upotpunio ukus, ali zato mi se čini da sam to mogla malo bolje dekorirati. No, sve se pojelo pa se neću žaliti!

Biskvit:
- 2 jaja (odvojiti žumanjke i bjelanjke)
- 50 g brašna
- 50 g šećera
- vanilin šećer ili aroma po želji

Postupak:
Napraviti snijeg od bjelanjaka i maknuti sa strane.
Šećer i žumanjke miksati dok smjesa ne posvijetli.
Dodati brašno i ručno dobro izmiješati.
Dodati snijeg i ručno nježno ujednačiti smjesu. 
Peći pola sata na 160 stupnjeva u nekom manjem kalupu.


Bijela krema:
- 0,5 litre mlijeka
- 5 žlica gustina
- 1 žlica brašna
- 4 žlice šećera
- 100 g masla

Postupak:
U jednu šalicu staviti brašno i gustin te od pola litre mlijeka uzeti nekoliko žlica i staviti u tu šalicu te dobro izmiješati. 
Zakuhati mlijeko i šećer u lončiću. 
Kada dođe do vrenja ubaciti unutra mješavinu brašna, gustina i mlijeka i kuhati kao puding dok se ne zgusne. 
Staviti sa strane da se ohladi. 
Kada se ohladilo izmiksati smjesu sa maslom.


Umak od marelica:
- Pola kila marelica (cc 10ak komada, ja sam imala 13)
- 2-3 žlice šećera (po guštu)
- žlica gustina razvodnjena u malo vode

Postupak:
Marelice oprati, izvaditi koštice i malo usitniti.
Staviti na vatru sa malo šećera.
Pustiti da prokuha 10ak minuta.
Dodati razvodnjeni gustin pa izmiksati štapnim mikserom.
(Ja osobno se ne zamaram ako nije izmiksano savršeno i ako ima malo komadića voća, tako mi je ukusnije i "realnije", ali vi to možete malo duže kuhati, pasirati ili kako već vam je drago).

Ganache od čokolade, kao i obično:
100 ml vrhnja i 100 g čokolade zajedno rastopiti na pari i dobro ohladiti.

Kako sam već na početku napisala kojim redoslijedom sam slagala, ostaje samo da ubacim fotke :)




Desert je naravno dobro rashlađen i bio je jako fin!
Nemojte mi zamjeriti ovu čudnu dekoraciju :)

Broj komentara: 6: