srijeda, 16. studenoga 2011.

Pink cupcakes

Željela sam nazvati ovaj post "Rozo nije crveno" ali sam odustala. Razlog tomu je bio što sam željela napraviti crvene cupcakese, ali nikako na zelenu granu sa crvenom bojom. Bojala sam i bojala svoj fondant, ali on je i dalje ostajao roze boje pa sam sam krenula dalje sa dekoriranjem cupcakesa. Na kraju su ispali zbilja slatki i zadovoljna sam s njima. Bas su girly :)) hihi ... ma da ne bih sad puno mudrovala evo slike pa procijenite sami... E da, radila sam ih za Cupcake izazov "Dugine boje" koji se odvija na blogu Just cake the cupcake. Sada željno iščekujem da autorica bloga objavi album sa slikama svih koji su se prijavili. A evo i mojih pink cupcakesa...

4 komentara:

  1. Ma ovo izgleda preslatko,a vjerujem i ukusno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zbilja su preslatki, bubamarica cupcake me oduševio!:)
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaboravila sam napisati da su ovi cupcakesi napravljeni po receptu Devil's food chocolate cupcakes i punjeni su domaćom marmeladom od breskvi .. Mogla bih i objaviti recept uskoro..

    Hvala na komentarima :))

    OdgovoriIzbriši