nedjelja, 20. studenoga 2011.

Ogledalce, ogledalce

Nedavno sam uz jedan kupljeni proizvod dobila na poklon ogledalce. Kako ne bih radila reklame, dovoljno je reći da je na prednjoj strani ogledalca bila roza naljepnica s logom tvrtke. Meni se osobno to nije baš sviđalo pa sam naljepnicu odlijepila. Na plastici ogledala je ostalo ljepila pa sam samo na tu površinu nalijepila bordo trakicu, 2 srca i isprintanu sličicu ključića. Na kraju sam samo preko toga još nalijepila prozirnu foliju koju sam jako davno kupila umjesto korica za knjige, ali u tu svrhu je nikad nisam upotrijebila jer jednom kad foliju zalijepiš, gotovo je. Tako će ta folija štititi moj uradak jer jednom kad ogledalo dođe u moju torbu, biti će izloženo grebanju ključeva i sl. I evo kako je to na kraju ispalo...


 

4 komentara:

  1. Zbilja slatko izgleda tvoje uljepšano ogledalce!:)
    Lijep pozdrav!:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovaj ključić je odličan!! I jako dobra ideja zaštititi sve prozirnom folijom:))
    A sad jurim prepisati onaj monte-receptić...

    OdgovoriIzbriši
  3. Hihi, hvala :) A monte je super jednostavan i vrlo ukusan!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelepo ogledalce , slika sa ključićem mi se mnooogo dopada ....

    OdgovoriIzbriši