subota, 28. siječnja 2012.

Svašta nešto

Polako se bliži kraj kolokvijima i nadam se da ću imati slobodan drugi mjesec od ispita. Barem za sada mi djeluje da će tako i biti :D Planiram raditi malo više na svojim kreativnim pothvatima ovih dana. Imam dosta toga na listi i nadam se da ću što više toga odraditi. U ovom postu ću vam samo pokazati par sličica. Moj nedavni shopping. Kupila sam napokon paletu sjenila koju sam pikirala dooostaa dugo vremena. Sretna sam što je došla u jednom komadu, samo su se 3 sjenila mrvicu razbila, ali sam to počistila i sada izgleda uredno.


Kupila sam i nail art kistove. Istina, puno manje za sam nail art, a više za neke druge stvarčice, npr. nakit i slično. Vrlo su tanki i precizni i ima ih dosta, a bili su jako jeftini, nekih 3-4 dolara.


Zatim, čitam knjigu "Pod suncem Toskane" i jako mi se sviđa jer obožavam Toskanu i htjela bih je što prije posjetiti. Ako uhvatim kakav dobar poslić ovo ljeto onda hitam tamo na jesen. Snimljen je i film prema knjizi pa ću ga pogledati nakon što pročitam knjigu.


Kupila sam i jednu jako slatku malu knjižicu o čokoladi. Jako je mala dimenzijama, stane u svaki džep ili dlan, ali zato obiluje receptima, slikama, povijesnim činjenicama i mudrim, ali i smiješnim izrekama o čokoladi. Povirite malo unutra:







To je to za sada od mene... Nadam se da ću uskoro krenuti s novim postovima... A sada idem isprobati one kistove na noktima :) Pozdrav!

Broj komentara: 5:

  1. Sjenila više ne moraš kupovati koliko sad boja imaš:)
    Art kistovi su mi super, baš kao i dobra knjiga, a tek čokolada... uvijek!

    Pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hihi, a i htjela sam imati toliko boja u paleti da više ne kupujem zasebno sjenila :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pametno, slažem se!:)

    OdgovoriIzbriši
  4. knjižica mi je super! stavi neku sliku i noktića, da vidimo koliko su kistovi dobri ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. vidiš mogla bih.. kada skupim nekoliko uradaka :)

    OdgovoriIzbriši