ponedjeljak, 18. srpnja 2011.

S čim sam se do sada zabavljala

U nekoliko ću kategorija smjestiti priču u ovom postu.

Prva je naravno vezana uz spizu (konkretnu spizu) =)) Jednostavno je, volim kuhati, a to pogotovo vole moji mama i tata jer se onda oni ne moraju time zabavljati. Osim tog razloga što ih ja ponekad rasteretim, vole i činjenicu što volim isprobavati nove stvari iz nekih kuharica koje imamo kući ili s interneta, najčešće s coolinarke :) Slijede sličice...

Salata od rikule, paprika, poma, kozica, slanutka i feta sira

Piletina punjena ricottom i začinima, omotana u pršut, s prilozima (tikvice, paprike i feta sir)

Cezar salata od zelene salate, piletine, sira i poma s umakom od jogurta i brojnih začina

Omlet sa šparogama i pancetom

Više od ručka ili večere volim raditi deserte. Obožavam ih jesti i raditi i definitivno su mi najdraži oni s čokoladom. Napravila sam ih naravno više nego ih je ovdje na slikama. Tu je samo nekoliko zadnjih koje sam se sjetila da moram fotografirati kako bi ih postavila na blog. Ubuduće će ići i recepti i možda pokoja slika više.
Čokoladna košarica s čokoladnim punjenjem s višnjom iz višnjevače u sredini (nešto kao Griotte) 

Neizostavni čokoladni muffin s čokoladnim preljevom

Čokoladna torta s limunom (bilo je malo prekiselo za moj ukus, iako se drugi nisu žalili)

Torta od mascarponea i višanja s malo bijele čokolade

U kategoriju ostalo ubrajam:

Vodka Skittles (iskoristila sam litru vodke i 4 kesice bombona)
Potrebno je razvrstati bombone, ostaviti ih u bocama dan-dva
da se razgrade te ih procijediti u druge boce i rashladiti.
Kako ipak nema podjednako svih boja bombona u kesicama,
neke su bile slađe, a neke manje :))

Moji noktići, uglavnom nalakirani i ukrašeni uz pomoć pečata, naljepnica i sl.


Water marbling (vidi se da je prvi put rađeno)




Namučila sam se da mi ova slika ispadne lijepo jer mi kamera na mobitelu nije
baš jako dobra... Inače mi je ovo jedna od najdražih manikura (novogodišnja).
Kako se i dalje ne vidi dobro napisati ću što je na njoj:
Crveni lak i srebrne zvjezdice napravljene pomoću pečata.

Moje prve japankice... zapravo, moje stare japankice za more su dobile novo ruho čim su mi došle satenske trakice s e-baya. Univerzalnim ljepilom sam zalijepila traku, a cvijetić sam napravila također od jedne trake. Detaljan opis postupka izrade cvjetića će doći ubrzo.




I još dva cvjetića, jedan na torbi, a drugi još nije pronašao svoje mjesto. Te moj držač kistova za make up napravljen od kutijice od jedne kreme i naravno malo dotjeran.




Mislim da je to sve za danas... Pozdrav !!

Nema komentara:

Objavi komentar