subota, 23. srpnja 2011.

Obična bijela torba

Već dugo imam jednu skroz običnu malu bijelu torbu koju sam dobila od nekog, ali se ne sjećam koga jer je bilo prilično davno. Nisam je nikako nosila, ali sam imala u planu nešto od nje i napraviti. Prvo sam ručku skratila i obložila ju crvenom trakom. To sam napravila tako da bih malo po malo stavljala ljepilo na ručku i zatim bih pričvrstila traku. Malo mi je na nekim dijelovima ispalo zgužvano, ali meni ne smeta, niti se vidi bez boljeg proučavanja. Nakon toga sam napravila 2 cvijeta koja sam stavila i u prethodni post i malo ih dotjerala s malim mašnama, perlicama, botunima i par sitnih cirkona. To je ukratko to. Slike su ponovo s mobitela. Moram prestati s tom navikom i početi fotografirati s aparatom :D






Nema komentara:

Objavi komentar