petak, 29. srpnja 2011.

Puding torta

Recept za tortu je naravno s coolinarke. Isprobala sam je prije par dana i jako mi se svidjela. Jednostavna je za napraviti i ne zahtijeva puno vremena. Slijedi recept i opis pripreme uz mojih par sitnih izmjena.

SASTOJCI

Za biskvit:
- 1 kesica čokoladnog pudinga koji se kuha
- 6 jaja
- 6 žlica šećera

Za kremu:
- 1 kesica pudinga od vanilije koji se ne kuha
- 150 ml mlijeka
- 1 vrhnje za šlag (200 ml)

Za glazuru:
- 4 žlice šećera
- 4 žlice vode
- 4 žlice ruma
- 200 grama čokolade za kuhanje
- 150 grama masla

PRIPREMA


Biskvit:
Odvojiti bjelanca od žumanjaca. Bjelanca mikserom umutiti u čvrstu pjenu, dodavajući šećer te ne prekidajući mućenje pjeni od bjelanaca dodati žumanajca. U sjedinjenu masu od jaja dodati prah od pudinga i lagano ga ravnomjerno umutiti pjenjačom. Biskvit izliti u podmazan pleh i peći u zagrijanoj pećnici 20-25 minuta na temperaturi 180ºC. Biskvit će prilikom pečenja narasti, a kada se izvadi iz pećnice će malo splasnuti. Nakon pečenja biskvit pokriti krpom i ostaviti da se hladi.


Krema:
Umutiti mikserom prah od pudinga sa mlijekom. U posebnoj posudi umutiti šlag. Na kraju sjediniti smjesu s  pudingom i šlag. Kada se biskvit ohladi ovom ga kremom premazati. Ja sam biskvit prerezala po sredini, premazala ga i poklopila drugom polovinom, ali to nije potrebno.


Glazura:
Zagrijati vodu te u nju staviti šećer. Kada se on rastopi dodati čokoladu istrganu na kockice. Kada se čokolada rastopi dodati rum. Na kraju dodati još maslo. Kada se sve sjedini skinuti s vatre i ostaviti da se  malo ohladi i stvrdne. Tortu premazati ovom smjesom i ukrasiti po želji. Staviti je u frižider da se dobro ohladi. Izrezati i servirati.


Evo dvije sličice... kako su moji kući bili nestrpljivi, dekoracija je izostala :(



Nema komentara:

Objavi komentar