petak, 29. srpnja 2011.

Još malo nakita

Pronašla sam jedan privjesak koji mi se sam po sebi nije nešto sviđao jer je visio s obične ogrlice. Skinula sam ga i uz dodatke još malo perlica i mašnica napravila novu ogrlicu. Crne sam perlice kupila u jednom hobby dućanu. Kesica je koštala 14 kuna, a ostalo mi ih je još. Ostatak sam imala kući, a u to spadaju dva botuna (jedan plavi i jedan sivi), dvije svijetlo plave mašnice i 2 srebrnkaste duguljaste tanke perlice. Malo sam nespretno stavila kopče jer mi je konac ispao mrvicu prekratak pa sam se jedva snašla, a da ne moram sve ponovo nizati :)


Napravila sam još 2 prstena od crnog tila. Na jedan sam stavila samo šareni botunčić u obliku srca, a na drugi sam stavila prvo običan crni botun za podlogu i na njega nalijepila bubamaru. Tu sam bubamaru kupila u istom hobby dućanu, koštala je 1 kunu. Uz to sam uzela i 3 prstena, od kojih sam na 2 nalijepila ove cvjetiće. Svaki dođe 4 kune. Moji su srebreni, a ima i zlatnih. Podesivi su. S donje strane jednog cvijeta sam nalijepila materijal sličan filcu, a kod drugog tanki plastični krug zlatne boje. Na slici se slabo vidi. I naravno na kraju sam zalijepila taj podesivi prsten.



Metalne komponente prsten
Slika je s neta, a ovako otprilike izgledaju ti prsteni.
Drugi put ću slikati i s donje strane :) 

Nema komentara:

Objavi komentar