subota, 23. srpnja 2011.

Jastog i srca u vazi

Naslov čudno zvuci, ali radi se o ovome: imala sam na raspolaganju 2 vaze tj. boce. U jednoj se nalazila sol za kupku, a u drugoj medica. Kako su se obje već davno ispraznile, odlučila sam nešto od njih i napraviti.

Nedavno sam na poklon dobila 3 brka od jastoga i u glavi mi se stvorila vizija za jedan aranžman. Odlučila sam ga i napraviti. Prvo sam bocu oprala te čekala da se dobro osuši. Na njeno sam dno usula malo praha za kupku koji izgledom podsjeća na pijesak. Povrh toga sam usula jako male umjetne školjke koje su nekad bile nanizane na ogrlici. Na to sam pažljivo naslonila brkove jer su jaaakooo krhki. Na kraju sam oko boce svezala fjok od lagane poluprozirne trake i na nju našila jednu malo veću školjku. Evo i par slika postupka i finalnog izgleda:







Nakon što sam to sve posložila, odlučila sam srediti i drugu bocu :) 

U nju sam prvo na dno ubacila srca od crvenog papira i male kružiće napravljene s onim aparatićem za bušenje papira. Imala sam od prije 2 različita srca na štapiću pa sam na taj štapić pri vrhu zalijepila po jednu bijelu perlicu kako sve to skupa nebi propadalo kroz grlo boce, tj. kako bi stalo onako kako sam ja zamislila. Na bocu sam još nalijepila po dva srca i dvije male bijele mašne. Slike:



Nema komentara:

Objavi komentar