ponedjeljak, 12. kolovoza 2013.

* ZTE Srpanj *

Moj pregled proteklog mjeseca.... tek jutros sam se vratila kući pa evo objavljujem ove slike što prije :))
Ima tu svega kao i obično... nadam se da će vam se svidjeti!


Global optika
Ako ste u Splitu svratite... vrlo povoljne cijene dioptrijskih naočala...
sunčane naočale od 250 do 450 kuna :)
https://www.facebook.com/pages/Global-Optika/264715296893678?ref=ts&fref=ts
Jako fini sladoled :) Kao i svaki King!

Još jedan jogurt od pistacija... isto jako fin, s komadićima badema

Kupanje i kavica u hladu

Kad žene idu u čakulu :D

Lijepa porukica :)

Ovo šumsko voće je završilo u finoj torti.. slika je negdje ispod...

Kad idemo u kino...

Još jedan ukusan sladoled! Ljeto volim!

Poklon za prijateljicu

Jedna od najboljih bombonjeri koje sam papala!
U Muellera je ima za kupiti i košta 20ak kuna :)

Volimo se :)

Lagani ljetni ručak.. riža, piletina, povrće...

Brownie sa sirom ... recept je na blogu već odavno :)
http://malaljetnaradionica.blogspot.com/2012/07/brownie-sa-sirom.html

Totalno otkačene naočale.. od jedne umjetnice..

Poklon mami za rođendan

Cvijeće za mamu

Večer uz more...

Na rivi...

Još jedan mamin cvijet... jako neobičan i lijep

Torta sa šumskim voćem i čokoladom!

Još jedno cvijeće za rođendanski poklon.. 

Kupanje!

Mutna je slika, ali kod moje mame na poslu uvijek ima hrpa slatkog...
kad žene vladaju mora biti tako :D

Nadam se da vam je štogod zapalo za oko... kako vi provodite ove ljetne dane?
Moram sada pročitati i vaše postove od zadnjih par dana... :)
Pišem ponovno uskoro!! Puse :*

Broj komentara: 19:

  1. Uf, dobro je da upravo jedem pitu od sira inače bih popizdila od ovih slatkiša :)) I obožavam m&m'siće s kikirikijem :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda dobro da je pita bila u blizini inače tko zna što bi me snašlo :D M&M's su zakon, svi! :))

      Izbriši
  2. Sve je fenomenalno ali sli slike s pogledom na more u meni bude ludjacku ceznju za morem,.obozavam more..ahh.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogla bih onda za tebe napraviti koju sliku mora više kroz ovaj mjesec, da i ti uživaš, bar ovako preko ekrana :)

      Izbriši
  3. I ja bas juce iskoristila sumsko voce - ali u tartu :)
    Sad cu da pozurim kuci da je sto pre pojedem, jer sam od tvojih slika pocela da saliviram!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuu, šumsko voće u tartu, zakon! Vjerujem da je bilo jako fino :))

      Izbriši
  4. E mama mi ima rođendan sad 16., napraviš joj tortu pa da ju ja podvalim pod svoje remek djelo? :D :D :D
    Lijepo ti je, baš ti je lijepo.. hjoooooooj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zašto ne! Nema problema, samo dođi po tortu :D Da, uživam koliko mogu.... iako se sada opet bavim diplomskim...

      Izbriši
  5. torta ti je fantastično ispala, jako lijepo dekorirana, ZNAM da je i iznutra odlična :)
    uživaj u ljetu!
    pozz

    OdgovoriIzbriši
  6. Opuštajući i slatki post :)
    Torta izgleda fenomenalno, sigurno je bila mljac mljac!
    A mora nikad previše, i ja glasam za još slikica u kolovozu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. znaci uzivanje do maksimuma!!!:)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Kod tebe puuuno fine hrane u svakom postu <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Super slikice, a ovaj mamin cvijet jel to neka vrsta čuvarkuće ili? Baš mi je lijep :) Nadam se da si dobro i uživaš negdje tamo na moru još uvijek, dok te nema <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Muito bom o seu blog, estive a percorre-lo li alguma coisa, porque espero voltar mais algumas vezes,
    deu para perceber a sua dedicação em partilhar o seu saber.
    Se me der a honra de visitar e ler algumas coisas no Peregrino e servo ficarei radiante.
    E se gostar e desejar comente.
    Como já estamos perto do Natal, desejo-lhe um Natal Feliz e cheio de paz e saúde.
    Que Deus vos abençõe e guarde.
    António.
    http://peregrinoeservoantoniobatalha.blogspot.pt/

    OdgovoriIzbriši