četvrtak, 17. svibnja 2012.

Košarice i čašice s jagodama

Obožavam jagode i ove sam se godine odlučila iskušati u nekim kolačima s jagodama. Ovo je prvi od dva koja sam za sada napravila :) I to sam ga napravila u dva oblika: košarice i čašice. Prijaviti ću se po prvi puta na "Ajme, koliko nas je" sa ovim svojim desertom jer mi se prethodnih par mjeseci nisu baš sviđale namirnice, tj. da budem precizna, nisam imala pojma što ću s njima uraditi :) A s jagodama sam došla na svoje! Ovaj mjesec igru vodi Zoka s bloga Pans and Pots. Da ne duljim evo recepta i slika...

Košarice s jagodama, bademima, čokoladom i mousse-om od bijele čokolade

Za košarice (9-10 komada):
  • 150 g brašna
  • 100 g masla
  • 50 g šećera

Zamijesiti tijesto od ove smjese, zamotati u foliju i ohladiti pola sata u hladnjaku.
Izvaditi, razvaljati na debljinu od nekih pola centimetra i rezati krugove promjera 10cm.
Ja sam ih stavila u kalupe za muffine koje sam prethodno namastila i pobrašnila.
Izbosti malo vilicom i peći na 200 stupnjeva nekih 20 minuta... provjeriti točno kada je gotovo.
Stvrdnu se dodano nakon što se ohlade, jako su prhke i treba ih nježno vaditi iz kalupa.
Meni se jedna košarica razbila pa sam od nje napravila čašicu, ali to ću zadnje objasniti.

Mousse od bijele čokolade
  • 10 dkg bijele čokolade
  • 2 jaja (odvojeno žuto i bijelo)
  • žlica šećera u prahu
  • 100 ml vrhnja za šlag

Rastopiti bijelu čokoladu na pari i ostaviti da se prohladi.
U jednu zdjelu izmiksati žumanjke sa šećerom dok ne posvijetle.
U drugu zdjelu čvrsto umutiti šlag, a u treću bjelanjke u čvrsti snijeg.
Čokoladu prvo spojiti sa jajima i šećerom, zatim u tu smjesu umiješati šlag pa na kraju bjelanjke.
Dobro ohladiti.



Slaganje čaše
Smrviti košaricu (ja sam to slučajno napravila hehe) i staviti mrvice na dno čaše.
Nakon toga ubaciti izrezane jagode i bademe, a na vrh staviti mousse i ukrasiti po želji.




Slaganje košarica 
Otopiti 50 g čokolade za kuhanje i njome preliti unutrašnjost košarica.
Dok se čokolada još nije skroz stegnula staviti nasjeckane bademe ili listiće badema.
Zatim staviti jagode izrezane na manje kockice i na kraju mousse od bijele čokolade.
Dekorirati po želji.



Nadam se da vam se sviđa :) Volite li jagode i jeste li ih spremali na kakav način ove godine?
Pusa!

22 komentara:

  1. Mmmmmmmmmm! Šta da kažem drugo? I ja volim jagode, a moja ćerka ima u svojoj baštici nekoliko. Ima i šumskih, presadila ih je, počele su. Divno mirišu, a tvoj kolač divno izgleda. Šaljemo ti malo mirisa šumskih jagoda, a poslaćemo ti i sliku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago vam se što imate svoje jagode, mora da su jako fine :)

      Izbriši
  2. Izgleda prefino - još nisam kupovala jagode, navikla na moje doma a sad su mi predaleko pa nikako da kupim..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, šteta što se još nisi zasladila jagodama, požuri dok ih još ima za kupiti :)

      Izbriši
  3. Ajme ovo je garant prefino...

    OdgovoriIzbriši
  4. Izgleda prekrasno. Mmmmmm
    Baš su mi fora ove košarice.

    OdgovoriIzbriši
  5. jako lijepo, sviđa mi se :) namirnice su jednostavne, a svi ih vole. od jagoda sam ove godine radila sirove jagode :D kupe se, operu i pojedu, njam, njam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ni sirovim jagodama nema greške, toliko su dobre da im niti šećera ne treba :)

      Izbriši
  6. njamy, daj proslijedi koju :)
    Evo ja tebi prosljeđujem nagradicu, imaš na mom blogu :) pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sljedeći put kad napravim prosljeđujem :) Hvala na nagradici!

      Izbriši
  7. Baš djeluje ukusno. Imaš nagradu na mom blogu. Lijep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala i tebi na nagradici, ovih ću je dana preuzeti i odraditi svoj dio posla te je proslijediti :)

      Izbriši