ponedjeljak, 9. travnja 2012.

Uskršnji ukrasi

Želim vam svima sretan Uskrs !!
I pripremila sam mali tutorial za uskršnja jaja napravljena od trakica papira.


Izrezala sam 8 trakica i to: 4 od običnog bijelog papira i 4 od ukrasnog papira za poklone.
Dimenzije su 20cm x 1cm. Može biti i manje jer je meni na kraju ispalo malo veliko :)
Papiri se lijepe ovako:



Znači, zalijepe se krajnji rubovi papira, po nekih 2 centimetra i pazite da vam ovaj šareni dio papira bude s donje tj. vanjske strane. Nakon toga sam zalijepila rubove suprotnih strana tj. ako sam prvo lijepila dno jaja, sada sam lijepila vrh. Nakon toga sam prošila malu satensku trakicu da se može objesiti.



Nakon jaja sam radila vazu sa granom na koju sam objesila dva ovakva jaja i ostala koja sam imala kod kuće. Uzela sam potrošenu bocu pjene za lice, skinula poklopac i pumpicu, skinula etiketu i još malo oprala bocu. Napunila sam je sa malo soli za kupanje i malo "slame" te stavila granu. I naravno objesila ukrase.





I to je zapravo gotova priča. Jednostavno i brzo :)
Još jednom sve najbolje i do čitanja / pisanja !! ;)

Broj komentara: 9: