utorak, 20. prosinca 2011.

Čokoladne zvjezdice

Prije par dana su me moji roditelji obradovali sa silikonskim kalupom za čokoladne praline. Kalup je predviđen za 15 pralina u obliku zvjezdica. Neki oblici su malo zahtjevniji od drugih jer imaju puno krakova pa treba paziti da se čokolada dobro uhvati za sve stjenke i kutove. Ovaj recept je čista improvizacija samo da vidim kako se s kalupom barata. Na kraju je ispalo vrlo fino i ukusno. Postupak je jednostavan, ali treba mrvicu više vremena za nekoliko slojeva čokolade.

Rastopila sam 10 dkg čokolade za kuhanje i žličicom ulila po malo u svaku rupu. Dobro sam protresla da se izjednači i pokrije cijelo dno i stavila u zamrzivač par minuta. Nakon toga sam jedan novi (nikad korišten) slikarski kist dobro očistila i prenamijenila ga za ovu svrhu.  S njim sam premazala stjenke svih zvjezdica i stavila ponovno u zamrzivač na par minuta. Ponovila sam postupak tj. napravila i drugi sloj čokolade na stjenkama.

Praline sam punila smjesom od jedne pune žlice Nutelle i 3 smrvljena Grancereale keksa. Dobro sam to promiješala i punila praline. Na kraju sam s preostalom čokoladom prekrila punjenje i stavila još malo u zamrzivač. Nekih 10ak minuta, ne znam točno jer sam u međuvremenu peglala :)

Na kraju sam samo nježno izbacila praline iz kalupa i samo su mi se dvije malo oštetile, što je super za prvi put :) Ostatak ih je ispao kao da su nacrtane!! Vrlo sam zadovoljna kalupima i planiram uzeti još jedan, pa kad već radim praline za koje treba malo više vremena, da napravim malo veći broj njih jer ove su nestale brzinom svjetlosti :D



I još čekam da mi se glina osuši... :)
Pozdrav!!

Broj komentara: 5:

  1. Ovo su jedne od najslađih zvjezdica koje sam vidjela! Divno i čokoladno!
    Pozdrav!:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš su lijepi kalupići i zvijezdice su super ispale :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgledaju fantastično i sigurna sam da su preukusne!

    OdgovoriIzbriši
  4. Nice articles. I'm just blogwalking and very happy to stop here. And also give you some comment and following your blog here.

    Dont forget to give us some your comment into my blog and following me back too.

    OdgovoriIzbriši