ponedjeljak, 29. kolovoza 2011.

Šeširić

Napokon sam si nabavila šeširić jer je postalo nemoguće hodati po gradu bez nekakve zaštite, barem za lice. I tako sam odlučila kupiti jednostavni slamnati šešir sa crnom trakom i ukrasiti ga s nečim. Odlučila sam se za neutralni crno-bijeli cvijet kako bi mi se slagao uz sve kombinacije moje uglavnom šarene ljetne odjeće.




I osim šeširića još sam malo eksperimentirala... napravila jedan jednostavni ukras od tila i zelenog botuna, zatim jedan cvjetić od plastičnog patenta i jedan malo veći srebreni.




To je za sada to... idem se malo rashladiti :D

3 komentara:

  1. Sviđaju mi se tvoje ružice, a pogotovo ona na šeširu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš to mu je i trebalo!Krasan dodatak!

    OdgovoriIzbriši
  3. Šešir je sada dobio onaj "it" štih,odličan je :)) Sviđaju mi se i ružice, pogotovo ona prva, sa zelenim gumbom.
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši