utorak, 16. kolovoza 2011.

Cupcakes

Obožavam muffine, cupcakese i slične kolače. Evo jednog recepta za čokoladne cupcakese. Probala sam ih već nekiliko puta i zbilja su odlični, svaki komad dosta teži i zasitni su. Unatoč tome teško mi je pojesti samo jedan :)

Sastojci za 12 komada:

  • 200 g brašna
  • 1 prašak za pecivo
  • 1 vanilin šećer
  • 150 g šećera
  • 2 žlice kakaa u prahu
  • sok 2 naranče
  • 1 vrhnje za šlag (250 ml)
  • 135 ml ulja
  • 50 ml mlijeka

Ja sam ih pekla u škrovadi za muffine, s 12 udubljenja, bez košarica jer sam ostala bez njih i zaboravila ih kupiti i kako mi se nisu lijepili onda sam nastavila tako peći i dalje. Samo rupe malo premažem maslom.

U zdjelu se ubace prvo suhi pa tekući sastojci, dobro se izmiksa par minuta, pune se košarice ili škrovada. Peče se na 170 stupnjeva 20 ak minuta. Meni uglavnom stoji 25 minuta. Dok se ne ohlade biti će zbilja mekani i malo se raspadati ali kad se ohlade skoro do kraja biti će čvrsti i bez problema se vaditi van. Ja sam iz originalnog recepta zbacila cimet jer ga ne volim, ali inaće ide još 1 žličica cimeta.

Originalni recept

Nema komentara:

Objavi komentar