ponedjeljak, 13. lipnja 2011.

Lagani početak

Posljednjih se nekoliko dana nisam odvajala od svog laptopa tražeći po internetu inspiraciju za svoj ljetni projekt. Naišla sam na mnoštvo vrlo kreativnih blogova koji obiluju idejama za izradu razno raznih stvarčica. Kako ne bi sve ovo ostalo visjeti negdje u zraku, nabrojati ću nekoliko ideja koje sam odlučila isprobati. Jako mi se sviđaju cvjetići  napravljeni od raznog tekstila ili pak oni koji su ispleteni. Vjerojatno ću morati potražiti pomoć bake da me malo poduči radu na šivaćoj mašini. Moja druga baka zna jako dobro plesti pa namjeravam otići na koji sat poduke i kod nje. Ti se cvjetići mogu koristiti za štošta, mogu se zakačiti kao broševi, staviti u kosu, od njih se može raditi i nakit, najčešće prstenje. Osim toga proučila sam i nekoliko tutorijala za redizajn običnih japanki koje svi mi nosimo na more. Kako obožavam deserte namjeravam ih isprobati što više budem mogla :D Eto... to je bio moj prvi post s nekoliko idejica koje namjeravam uskoro isprobati. Ako mi krene i bude zanimljivo namjeravam pisati i nakon ljeta :)

I još nekoliko slika da vidite o čemu se radi ...



Nema komentara:

Objavi komentar