petak, 17. lipnja 2011.

Ebay time :)

Ovih sam par dana tražila po ebay-u neke stvarčice kojima ću se uskoro početi koristiti. I tako sam naručila satenske trakice raznih boja, mašnice, šarene botunčiće i cirkone koji se možda najčešće koriste za nail art. Nadam se da će sve uskoro stići na moju adresu da se mogu što prije početi igrati s tim materijalima. Neke sam stvari ipak odlučila kupiti ovdje u dućanima jer su cijene otprilike iste, kao npr. lak-ljepilo za decoupage i tekstil. Na ebayu sam potrošila malo više od 100 kn, tj. 132 kune (u to je uključena poštarina). U taj iznos spada: 80 satenskih trakica (svaka duga otprilike 1 metar - idealno za 1 par japanki), 100-tinjak različitih botuna, 100 mašnica raznih boja i jaaaako punoooo malih cirkona raznih boja, mislim da ih u tom jednom pakovanju ima preko 1000. Vjerojatno ih nikad neću potrošiti. Kući sam sa skupila još rezervnih botuna koji često dolaze sa majicama, haljinicama, džemperima i sl. Sada slijedi iščekivanje poštara :D




Nema komentara:

Objavi komentar