četvrtak, 18. listopada 2012.

Kokos čokolada cupcakes

Tražila sam recept za cupcakese sa kokosom i niti jedan mi nije baš legao pa sam skombinirala sama smjesu za biskvit i kao kremu napravila čokoladni šlag. Radila sam duplu dozu tj. 12 velikih i 24 mala. Ovo je ta dupla količina, ali vi možete i smanjiti za manje komada naravno :)


Sastojci:
- 3 jaja (odvojeno žumanjak i bjelanjak)
- 300 ml mlijeka
- 150 ml ulja
- 300 g brašna
- 250 g šećera
- 1 vanilin šećer
- 1 prašak za pecivo
- 100 g kokosa

- 400 ml vrhnja za šlag
- 120 g čokolade za kuhanje

Postupak:
Stavite u zdjelu sve suhe sastojke osim kokosa pa dodajte žumanjke, mlijeko i ulje i miksajte dok se sve ne spoji. Zatim ručno umješajte kokos i prethodno napravljen snijeg od bjelanjaka. Sipajte u kalupiće za muffine i pecite na 200 stupnjeva 15ak minuta. Provjerite naravno čačkalicom da ste sigurni kada su gotovi. Pustite ih da se dobro ohlade.

Za čokoladni šlag prvo rastopite čokoladu na pari i ostavite da se malo ohladi. Napravite čvrsti šlag od vrhnja za šlag. Zatim prvo jedan manji dio šlaga umješajte ručno u čokoladu i zatim tu čokoladu spojite sa ostatkom šlaga. Biti će jako čvrsto, idealno za ukrašavanje cupcakesa :)



Veće sam ukrašavala Wiltonovim nastavkom 1M od centra prema rubovima, a male istim nastavkom, ali od ruba prema centru. Prvi put sam probala na ovaj način ukrasiti ove veće cupcakese i iako je ispalo malo nespretno sviđa mi se jer uzorak podsjeća na ružu.

Pozdrav svima!

Broj komentara: 39:

  1. Super. Sad mi se jedu kolačići. Jao.

    Super izgledaju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ima nas vise gladnih sad ;-)

      http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com/

      Izbriši
  2. Odlično, to se mora isprobati. Pastala sam recept.

    OdgovoriIzbriši
  3. odlično ti je ispao ovaj čokoladni šlag! baš kao ružica! nisam nikad probala napraviti nešto ovakvo, čokoladu u šlag, obavezno ću probati po tvom receptu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Možeš čak i otprilike napraviti šlaga koliko ti treba i ubaciti unutra čokolade koliko želiš, mogu se količine bez straha modificirati :)

      Izbriši
  4. Slike ti izgledaju kao iz prave slastičarnice. Moram sada pod hitno pojesti nešto slatko (barem nutellu) kad vidim ove tvoje kolačiće:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako su lijepi, kokos za mene može uvijek i svugdje :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni uopste ne izgleda nespretno. Naprotiv, kao iz americkih filmova!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kokos,čokolada ,šlag,muffins-savršenstvo:)Spremam u memoriju i moram probati.By the way, ukrašavanje ti je odlično ispalo:)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Da, ukras na vrhu izgleda kao ruža:) Čokolada i kokos, savršena kombinacija! Već prepisujem recept...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma kombinacija to dvoje uvijek dobro ide :) Hvala ti!!

      Izbriši
  9. Ma gdje ćeš bolju kombinaciju od čokoladnog šlaga i biskvita s kokosom. Odlično!
    Što se dekoriranja tiče, šlag baš nije najsretnije rješenje za ove ružice, jer je puno mekši od onih frostinga koje koriste cure sa stranih blogova pa zato ružice ne budu tako jasno definirane. Meni taj klasični frosting nije ukusan i zato sam išla raditi za jednu tortu ružice od šlaga, ali sam rekla nikad više.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, ne volim ni ja većinu tih "američkih" recepata jer su puni i prepuni sa šećerom, ne znam kako je to njima uopće ukusno :/ Kada se šlag spoji sa čokoladom bude dosta čvrsta smjesa, ali mi je i dalje malo pravio probleme... Hvala ti!! :)

      Izbriši
  10. Odlično izgledaju. Baš sam tražila neku kremu za gore na cupcake-e a da nije čisto čokoladni kako sam do sad radila i ovo mi se baš sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Jednostavno je i fino :) I samo 2 sastojka :D

      Izbriši
  11. wow izgledaju savršeno da bi mi bilo žao pojest

    OdgovoriIzbriši
  12. Izgledaju savršeno, a sad mi se toliko jede slatko da mi ni kokos nebi smetao. Inače, ne volim kokos.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! A kokos se može bez problema izbaciti :D

      Izbriši
  13. Volim recepte koji se mogu lako menjati, a ovaj izgleda tako. Ja jesam ljubitelj kokosa, ali za one koji nisu lako se može 'doraditi'.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja <3 kokos!

      http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com/

      Izbriši
    2. Definitivno se može kokos izbaciti. I zamijeniti s nečim drugim također :) Sve ovisi o ukusu onih koji će to pojesti :D Hvala!!

      Izbriši
  14. aaa nice @ njam!

    pratimo!
    citaj nas ;-) http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. Što su ti krasni ispali, stvarno imaš talenta za pravljenje kolačića. Baš bi sad ovo rado probala jer mi kruli u želucu prije posla hehe.

    OdgovoriIzbriši
  16. Nikada se ne bih setila da stavim slag.
    Hvala na dobroj ideji.
    Obecavam da cu je vrlo vrlo uskoro isprobati :)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Ako probaš javi se kako ti se sviđa :)

      Izbriši
  17. Kolače slobodno zapakiraj i pošalji poštom. :D
    Btw. gdje si nabavila taj kalup na koji stane toliko kolača?? Ja sam dosad naišla na kalup sa samo 6 komada, što mi je preeeemalo, pa tako da ni nemam kalup.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam kalup s 12 većih rupa i jedan s 24 manje rupe... a kupila sam ih u Metro Cash&Carry. Iako sam ih viđala po svim većim dućanima. Pogledaj i na netu slobodno... :) Možda nađeš i jeftinije...

      Izbriši