subota, 30. lipnja 2012.

Mascarpone & Kava Cupcakes

Nedavno sam radila cupcakese u kombinaciji s mascarponeom, čokoladom i kavom. Podsjeća na tiramisu. Tijesto je recept s bloga Just cake the cupcake za muffine s čokoladom i mascarponeom , a krema je moj eksperiment :) Na kraju sam ih dekorirala sa malo čokoladnih listića i vanilinog šećera.


Cupcake:

- 80 ml vode
- 120 g čokolade za kuhanje
- 80 g mascarponea
- 2 jaja
- 100 g šećera
- 80 ml ulja
- 180 g brašna
- 1 žličica praška za pecivo

Priprema:
U loncu uliti vodu i staviti čokoladu te staviti na vatru dok se čokolada ne otopi. Dodati mascarpone i ručno miješati dok ne dobijemo jednoličnu smjesu.
U drugu posudu ručno izmiješati jaja i šećer, dodati u ulje te nastaviti miješati.
Dodati smjesu čokolade i mascarponea te ponovno ručno izmiješati.
Na kraju dodati još i brašno i prašak za pecivo i sjediniti.
Uliti u kalupe te peći na 190 stupnjeva 15ak minuta.

Krema:
100 g mascarponea
šalica kave po vašem guštu

Ja sam u decilitar vruće vode stavila žlicu instant kave i 2 žlice šećera te ulijevala u mascarpone, miješala i tako dok mi gustoća nije bila odgovarajuća. Nisam potrošila svu tu kavu. Treba biti dovoljno čvrsto tj. ne smije biti tekuće da može stajati na vrhu muffina :) Vi možete uliti u mascarpone kavu kakvu volite. Miješala sam mikserom.

U principu je to sve! Jednostavno je i jako fino. Volim kombinaciju čokolade i kave, a mascarpone je super za izradu krema te me oduševilo kako je koristan i za ovo tijesto koje je bilo mekano i ukusno.




 Nadam se da vam nije prevruće!! Čitamo se :)

Broj komentara: 14:

  1. Baš primamljivo izgledaju ovi tvoji kolačići! Nadam se da ni tebi nije prevruće u kužini dok praviš ukusne slastice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ove cupcakese sam radila dok nije bilo ovoliko vruće, ali da, sada je u kuhinji nepodnošljivo.. a to mi teško pada jer volim kolače :D

      Izbriši
  2. Izgledaju super, svi sastojci su po mom ukusu tako da prepisujem recept :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam ljubitelj kave, ali mascarpone se može odlično kombinirati i uz sezonsko voće. Tijesto za cupcakese još nisam radila s mascarponeom, tako da mi je baš zanimljiv recept

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Istina, probala sam mascarpone do sada u kombinaciji s jagodama i višnjama i jako mi se sviđa!

      Izbriši
  4. Super, hvala na receptu! Jako super izgledaju!

    OdgovoriIzbriši
  5. njamy, hvala na receptiću :)

    OdgovoriIzbriši
  6. njam njam :D volim jako mascarpone u kolačima, samo ga skoro nikad ne koristim :/ to se mora promijeniti! radila sam jednom jedan super kolač s mascarponeom i kavom, ali sad ne mogu naći recept da ti pošaljem :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, vjerojatno ćeš ga pronaći slučajno, kada ne budeš tražila :)

      Izbriši
  7. Uh, kolačići izgledaju fenomenalno! Ne bi bilo loše da mi jedan takav sad sjedne na jezik. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, hvala! Kada uhvatiš vremena isprobaj ih :)

      Izbriši
  8. Kakve slike... Odmah sam ogladnela!:) Hvala na receptu. Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši