subota, 24. rujna 2011.

Jednostavne Griotte

Već sam u nekoliko navrata radila Griotte i to svaki put po drugačijem receptu. Nedavno me uhvatila želja za slatkim pa sam ih odlučila ponovno napraviti, ali ovaj put po mom guštu. Prvo sam izvadila 30 malih papirnatih  košarica i rastopila 100g čokolade za kuhanje (na pari). Uzela sam kist (onaj za hranu naravno) i premazala unutrašnje stjenke košarica čokoladom i stavila ih u frižider. Malo kasnije sam ih izvadila vani i namazala drugi sloj čokolade kako bi bilo dovoljno tvrdo da se kasnije bez problema može odvojiti od papira. Večer prije sam napravila ganache od čokolade. Jedno vrhnje za šlag (200ml) sam zgrijala, do malo pred vrenje i njime prelila razlomljenu čokoladu (200g čokolade za kuhanje). Nakon nekih 5 minuta sam sve dobro promiješala, pustila da se malo ohladi i stavila u frižider preko noći. Sad se ponovno vraćam na košarice koje sam premazala s 2 sloja čokolade i koje su očvrsnule. U te sam košarice stavila po jednu ili dvije višnje očišćene od koštica. To su višnje s kojima je moja baka radila višnjevaču. U nedostatku takvih višanja košarice se mogu puniti bilo čim, bile to višnje iz kompota, svježe, ili neko drugo voće (brusnice, borovnice, maline, kupine..). Isto tako bilo bi fino i s lješnjacima, bajamima... I za kraj sam punila slastičarsku špricu ganachem i punila košarice. Ovako je ispalo na kraju.



Ovo je u principu vrlo jednostavan desert jer ne zahtijeva neke posebne vještine i nema puno kuhanja, zapravo samo se rastapa čokolada na pari i zagrijava vrhnje, ali je potrebno malo više vremena i strpljenja kako bi se premazale sve košarice i to sigurno dvaput da nebi došlo do pucanja košarica. Na kraju se sve to naravno i te kako isplati jer je jakooo finooo :)) I nestane za čas!

Nema komentara:

Objavi komentar